Followers

Monday, December 12, 2011

aku dah jatuh cinta padanya



kisah aku ngan die ni sgt lucu skali.. mula2 kami knl dlm chatbox slah satu radio iaitu radio hellofm.net.. mulanya kwn sembang2 je dlm tu.. ntah mcm mana tiba2 die suka kat aku.. mula nya aku x tau pon die sukakan aku.. sbb die x bgtau aku pon yg die suka aku.. aku mula perasan hal ni bila die bercerita tentang diri n personal die pd aku.. ape2 masalah die,die luahkan pd aku..dri situ la aku mula berasa pelik.. 1 hari aku bergurau ngan die.. aku tnye die, ko suke aku ke? die x ckp pape.. lg ku tnye.. last2 die mengaku die suke aku.. mak ai habaq hg..terkejut aku.. huh..nk jatuh jantung ni.. rupanya dah lame die simpan perasaan ni.. aku xtau pon.. selepas kejadian tu kami semakin rapat.. n then kami couple... alhamdulillah... amin....

aku harap hubungan ini akan kekal selama2x nya... Ya Allah Ya tuhan ku..restuilah hubungan kami ini...amin...

5 comments:

Fujiwara said...

amboiiii.. kemainn lagii.. hahah :D
cay0kk beb :)

kala jengking said...

huhuhuhuhu...thanks..

Fujiwara said...

hahah... okeh2 ~
setting time tuh kene betulkan.. haha

Anonymous said...

semoga kekal yea jengking :D haha XD

-NurNabila-

ida said...

ni kaka ipar yg ke brapa plk nie..adoiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...